img

Endüstriyel Parça Yıkama Makinaları üreticiler ve diğer endüstriyel parça temizleme uygulamalarında tam entegre olarak hizmet vermektedir.

Dolfin ™ önden yüklemeli parça yıkayıcıları , otomobil tamir atölyeleri, üreticiler ve diğer endüstriyel parça temizleme uygulamaları için tamamen entegre ticari parça yıkama sistemleridir. Otomatik parça yıkama sistemlerimiz, işinizin sorunsuz ve güvenli bir şekilde yürümesine yardımcı olur ve suda çözünür bir deterjan solüsyonu ile birlikte ısıtılmış sulu teknoloji kullanarak çalışma ortamını korur. Temizleme prosedürlerimizde hiçbir tehlikeli çözücü kullanılmamaktadır.


Parça Yıkama Makineleri

Teknisyenler, kirli parçaları Dolfin parça yıkayıcılarına yükler, bir topuzu çevirir ve uzaklaşır. Bu kadar basit. Çok geçmeden, bir zamanlar kirli olan parçalar kirden arınmış ve gitmeye hazırdır. Zararlı çözücüler, zahmetli fırçalama veya elle temizleme yok.


Dolfin parça yıkayıcıları genellikle şanzımanları, motorları ve motor parçalarını, endüstriyel makineleri, fren kampanalarını, tekerlekleri veya banyoya çaresizce ihtiyaç duyan diğer parçaları temizlemek için kullanılır. Dolfin yüksek basınçlı parça yıkayıcıları, yüksek basınçlı, çok yönlü püskürtme nozulları ve ısıtılmış sulu bazlı deterjan solüsyonunun bir kombinasyonunu kullanarak temizler. Kabinin iç duvarı, tavanı ve alt tarafına yerleştirilmiş alaşımlı püskürtme nozulları ve devasa ön yükleme kabininin içine yüklenen nesnelerde döner tabla püskürtmeli ısıtmalı, yüksek basınçlı temizleme solüsyonu akışı. Düşük RPM döner tabla, 360 derece temizlik sağlar.


Otomotiv parça yıkama makinaları

Dolfin parça yıkama sistemleri için önerilen sıcaklık aralığı, termostat ayarına ve kullanılan kimyasallara göre değişecektir. Parça yıkayıcılarımızın en iyi 140 ° ila 180 ° F aralığında çalıştığını görüyoruz. (Su sıcaklığı çok sıcaksa, daha yüksek buharlaşma nedeniyle su kaybı artar.)


Tüm Dolfin endüstriyel parça yıkayıcılarında, deterjan solüsyonunun defalarca tekrar kullanılmasını sağlayan ve bu da işletim giderlerini en aza indiren yerleşik bir arıtma / geri dönüşüm sistemine sahiptir. Sistem, çözeltideki yağı sıyırarak ve çamuru ayrı bir bertaraf kabına boşaltarak çalışır. Okuyucunun diskli deniz süpürücüleri, sürekli çalışma için sızdırmaz hale getirilmiş ve derecelendirilmiş bir paralel şaft dişli motoruna sahiptir. Paslanmaz çelik bir disk, tipik olarak plastik disklerle ilişkili eğrilmeyi ortadan kaldırır. Sıyırıcıda derin bir karter toplama haznesi, paslanmaz çelik silecek bıçakları ve kullanılmış yağı ve kirleticileri bir toplama kabına yönlendiren çelik bir tekne bulunur.


Endüstriyel Parça Yıkama Makinaları

Çözelti saflığını ve temizleme performansını korumak için, çözelti deposuna girmeden önce daha büyük parçacıkları gidermek için büyük bir kalıntı filtresi kullanılır. Bu entegre sistemler, kullanıcının deterjan solüsyonunu yeniden doldurmaya gerek kalmadan birkaç kez yeniden kullanmasını sağlar. Deterjan çözeltisi su bazlı olduğu için, son çözelti partisi buharlaştırılabilir veya boşaltılabilir. EPA'nın uygun şekilde bertaraf edilmesi için tankın içinde gres ve diğer çamurlu maddeler geride bırakılmıştır.


Ticari sınıf bir otomotiv parça temizleme sistemi ararken, işletmeler ihtiyaçlarına en uygun ekipman modellerini ve deterjan türlerini değerlendirmelidir. Her zaman bugünün talepleri ve yarının ihtiyaçları için ihtiyaç duyulan ağırlık ve ebat kapasitesini belirleyerek başlayın. Doğru parça yıkayıcı, çalıştırma masraflarını en aza indirir. Aynı zamanda temiz, güvenli, verimli ve kullanımı kolaydır.


Parça Yıkama Makinaları yasaları ve yönergeleri

İlk önce düzenleyici sorumlulukları araştıran işletmeler, masraflı araştırma ve uyumluluk sorunlarından kaçınabilirler. Dolfin'nin sulu sistemleri gibi ticari parça yıkayıcıları kullanırken bile, arta kalan atıkları bertaraf etmeden önce atık su arıtma kurumlarının test ve onayı gereklidir. Bir parça yıkama sistemine karar vermeden önce, her yıkayıcı tipinin yasal avantajlarını ve dezavantajlarını tam olarak anladığınızdan emin olun.


Resmi bir değerlendirme atığın tehlikeli olmadığını kabul etmediği sürece, ister sulu ister petrol bazlı olsun, parça yıkama solüsyonu ve atık tehlikeli bir bertaraf olarak yönetilmelidir. Atık değerlendirmesi, bir kimyasal içerik beyanı ve temizleme solüsyonlarına katılan kirletici maddelerin tam ifadesinden oluşabilir. Bazen ek testler gerekir. Parça temizleme hizmetiniz veya tedarikçiniz parça yıkayıcınız için geçerli olan yasal endişeleri ele almıyorsa, yardım için tehlikeli atık düzenleme programınıza danışın. Parça temizleme atıklarının bertaraf edilmesinden önce gerekli onayların alınmaması, yaptırım işlemlerine ve diğer yükümlülüklere neden olabilir.


Piyasada basit tezgah tipi temizleme tanklarından sofistike ayaklı önden yüklemeli kabin stillerine kadar çeşitli farklı parça yıkama sistemleri bulunmaktadır. Rutin olarak temizlenen parçaların türü ve miktarının yanı sıra mevcut olacak kirin türü ve miktarına bağlı olarak mağazanız için hangi sistemin en iyi olduğunu belirleyin.


Sulu ve petrol bazlı Parça Yıkama Makinaları

Sulu parça yıkayıcılarda bulunan su bazlı deterjan solüsyonları, petrol bazlı tiplere göre tipik olarak kullanıcılar ve çalışma alanına yakın olanlar için daha az tehlikelidir. Dolfin RS-500 veya RS-750 gibi su bazlı parça yıkayıcılar, parçalardan kir, yağ ve kiri çıkarmak için tipik olarak alkali gibi aşındırıcı bir bileşen ve diğer daha az aşındırıcı kimyasallar içeren bir toz veya sıvı deterjan kullanır.


Petrol bazlı parça temizleme sistemleri, mineral ispirtolar, Stoddard veya gazyağı gibi petrol bazlı solventler kullanır. Mineral bazlı çözücüler etkili temizlik maddeleri olmalarına rağmen, Uçucu Organik Bileşikler (VOC'ler) verdikleri için birçok alanda yasaklanmıştır. VOC'ler, kentsel hava kirliliğinin ana nedenidir ve çoğu toksik olan ve uzun süreli maruziyetle ilişkili sağlık riskleri taşıyan bileşikler içerir. Bu konsantre buharlara uzun süre maruz kalmak öksürük, boğulma, burun, boğaz ve üst solunum yolunda iltihaplanmaya neden olabilir. Ağır vakalarda akciğer ödemine, dolaşım yetmezliğine ve ölüme neden olabilirler. Petrol bazlı çözücüler tutuşabilir olduğundan, bu uçucu temizleyicileri kullanan dükkanlar, çözeltiyi kullanırken ve saklarken ve atıkları yönetirken ekstra önlem almalıdır.


Dolfin'nin su bazlı sulu temizleme solüsyonu

Karşılaştırıldığında, Dolfin'in su bazlı sulu temizleme solüsyonu çok düşük VOC değerlerine sahiptir, bu da onu hava kalitesi endişesi olan alanlarda solventlerden daha iyi bir seçim haline getirir. Aluma-Klean su bazlı toz deterjanımız aynı zamanda zehirli, tehlikesiz ve yanıcı değildir. Sudaki kirleticiler, yerleşik yağ sıyırma sistemimiz ile mekanik olarak uzaklaştırılır veya suyun çoğunu buharlaştırarak konsantre edilir. Herhangi bir endüstriyel parça yıkama sistemi gibi, temizleme solüsyonu da optimum temizleme performansı için izlenmeli ve muhafaza edilmelidir. Bu, periyodik olarak tamamlama suyu eklemek, temizleme solüsyonunun konsantrasyonunu izlemek ve deniz süpürücüsünü kullanmak ve büyük partikülleri filtre süzgecinden çıkarmak anlamına gelir.


Petrol bazlı temizleme sistemleri, daha katı yasal talepler nedeniyle son yıllarda önemli ölçüde azalmıştır. Risk açısından bakıldığında, gittikçe daha fazla işyeri su bazlı temizleme sistemlerini tercih ediyor.



Otomotiv

Ne tür bir motor veya şanzıman çalışması yaparsanız yapın, parçaların ön temizliği neredeyse her zaman listede ilk sırada yer alır. Parçalar yeniden birleştirilmeden, tamir edilmeden veya işlenmeden önce çeşitli nedenlerle temizlenmelidir: temiz bir çalışma ortamının korunmasına yardımcı olur; temizlemek çıplak metal yüzeyleri ortaya çıkarır, ince çatlakları ve diğer kusurları daha görünür hale getirir; daha sonra boyanabilen veya kaplanabilen temiz bir yüzey oluşturur. Kapsamlı temizlik, parçalar işlendikten veya yeniden kaplandıktan sonra göz önünde bulundurmanız gereken son adımlardan biridir. İlk temizlik birikmiş kirleri temizleyecek olsa da, ikinci temizlik herhangi bir kalıntı kesme yağını veya metal yongaları / öğütme kalıntılarını giderecektir. Son temizlik her zaman önemlidir çünkü yıkanmayan döküntüler motorun veya şanzımanın içine girebilir.


Otomotiv parçalarının temizlenmesi

İş açısından bakıldığında, temizlik maliyetlerinin tam olarak anlaşılması ve hesaplanması gerekir. Temizlemeye giden işçilik ve harcama, bir motoru veya şanzımanı yeniden inşa etmek için toplam maliyetin yüzde 10'unu veya daha fazlasını oluşturabilir. Bazı mağazalarda, parça temizliği, zamanı, işçiliği, ekipmanın maliyetini, kimyasalları ve atık bertarafını hesaba kattığınızda yüzde 30'a kadar çıkabilir. Çoğunlukla yeni parçalara sahip yarış motorları üzerinde performans çalışmasında uzmanlaşmış dükkanlarla karşılaştırıldığında, temizlik, yıllarca biriken enkaz nedeniyle eski motor veya şanzıman onarımında uzmanlaşmış dükkanlar için daha yüksek bir masrafı temsil etmektedir.


Yıllarca biriken kiri temizliyor veya fabrikadan yeni çıkmış bir görünüm için parçaları yıkıyor olsanız da, her motor ve şanzıman üreticisinin prosedürlerin iyi çalıştığından emin olmak için periyodik olarak temizleme sürecini gözden geçirmesi gerekir.


Temizleme ve atık bertaraf maliyetlerinin azaltılması

Motor parçalarını, şanzıman parçalarını veya diğer makine bileşenlerini temizlemenin gizli maliyetlerinden biri, kullanılmış kimyasalların ve temizleme işleminden arta kalan diğer atıkların atılmasıdır. Her tür sulu temizleme sistemiyle, tank veya parça yıkama kabini içindeki çamur ve yağlar, düzenleyici kurumlar tarafından öngörüldüğü ve zorunlu kıldığı şekilde filtrelenmeli, sıyrılmalıdır veya uzaklaştırılmalıdır. Göre Kaynak korunması ve Geri Dönüşüm Yasası (RCRA)Yönetmeliklere göre, bir madde artık kullanılabilir bir ürün olmadığında atık olarak sınıflandırılır. Bir varil kostik veya bir yağ çözücü tamburu, parçaları temizlemek için kullanıldığı (veya ileride kullanılmak üzere saklandığı) sürece atık olarak kabul edilmez. Bir temizlik ürünü, çamurla kirlendiğinde ve temizleme ekipmanından çıkarıldığında, "atık" olur ve onu tehlikeli yapan bileşenler içeriyorsa tehlikeli atık depolama ve imha düzenlemelerine tabi olabilir.


EPA, tehlikeli olarak kabul edilen kimyasalların uzun bir listesini yayınlar. Genel olarak, izin verilen miktardan fazlasını içeren bir materyal tehlikeli olarak etiketlenmelidir:


Nötrleştirilmemiş güçlü asitler (fosforik, hidroklorik vb.) Veya kostikler (sodyum hidroksit) gibi aşındırıcılar. Bu, sıvının pH'ı ölçülerek belirlenecektir.

Zehirli veya zehirli kimyasallar (çoğu petrol damıtma ürünü ve çözücü).

Organik çözücüler veya klorlu hidrokarbonlar (metilen klorür veya karbon tetraklorür gibi).

Parlama noktası 140 ° F'den düşük olan patlayıcı veya yanıcı kimyasallar. Buna çoğu çözücü, benzen, aromatik hidrokarbonlar, mineral ispirtolar, toulen, nafta, keton, alkoller, tiner vb. Dahildir.

Ağır metaller (kurşun, cıva veya kadmiyum). Bu, kontamine kumlama, fırın külü, temizleme solüsyonları ve çamuru içerecektir.

Elektrokaplama veya metal işleme işlemlerinden kaynaklanan siyanür.

EPA, Ulaştırma Bakanlığı veya eyalet düzenleyici kurumların tehlikeli veya toksik olarak etiketlediği diğer maddeler.

img

CNK ELEKTRONİK MAKİNE SANAYİ A.Ş

Parça Yıkama Makinası üretimine Dolfin, 1985 yılında ÇNK ile adımını atarak 2001 yılında 5000m2’lik modern üretim alanı ile gerekli tüm altyapıyı sağlamıştır.

Ürünlerimiz ve Hizmetlerimiz hakkında
detaylı bilgi almak ister misiniz?
E-Bültenimize Abone Olun!

E-posta adresinizi aşağıya girin, sizi en son ürünlerimizden haberdar edelim.

Dolfin Endüstriyel Parça Yıkama Makinaları


Bir yıkama parçaları gibi kirletici maddeleri veya tortu, çıkarmak için kullanılan bir ekipman parçası kir , kiri, karbon , bir yağ , yağ , metal yongaları , kesme sıvıları , kalıp ayırıcı maddeler , mürekkep , boya , ve korozyoniş parçalarından. Yeni imalat ve yeniden imalat süreçlerinde yıkama için Parça Yıkama Makinası parça rondelaları kullanılır; montaj, inceleme, yüzey işleme paketleme ve dağıtım için hazırlık aşamasında küçük veya büyük parçaların toplu yüklerini temizlemek, yağdan arındırmak ve kurutmak için tasarlanmıştır. LYM Parça Yıkama Makinası, birçok oto tamir atölyesinde ortak olan manuel "tambur üzerinde lavabo" kadar basit olabilir veya çok karmaşık, düz geçişli parça taşıma sistemlerine sahip çok aşamalı üniteler olabilir. Parça rondelaları, bağlantı elemanlarının, somunların, cıvataların ve vidaların temizlenmesinden dizel motor bloklarına ve ilgili parçalara, ray yataklarına, rüzgar türbini dişli kutularına ve otomotiv  sektörü PYM Parça Yıkama Makinası montajlarına kadar bakım, onarım ve yeniden üretim işlemlerinde KBN Parça Yıkama Makinası gibi de gereklidir.


Dolfin Parça Yıkama Makinaları


Basınçlı yıkayıcılar tipik olarak elle çalıştırılan bir çubuğun ucuna monte edilmiş tek bir püskürtme jetine sahipken,

...
VDL Parça Yıkama Makinası tipik olarak kapalı bir kabin içindeki parçaları otomatik olarak temizledikleri için basınçlı yıkayıcıdan belirgin bir şekilde farklıdır . Modern endüstriyel teknoloji sektörü RTS Parça Yıkama Makinası bitirme işleminin birçok parçasını tek bir parçada birleştirmeyi mümkün kılar. Üretim sürecinin entegre bir parçası olarak otomatik parça yıkayıcılar, parçaları otomatik bir döngüde yükleyebilir, yıkayabilir, durulayabilir, kurutabilir ve boşaltabilir.


Endüstriyel Parça Yıkama Makinaları Uygulama Alanları, temizleme işlemi sırasında yağları, gresi ve kiri çıkarmak için tipik olarak kimyasal çözücüler kullanıldı, ancak son çevresel endişeler ve düzenlemeler, doğal, kimyasal olmayan esaslı deterjanların inovasyonunu teşvik etti.


Parça Yıkama Makinası Nedir?


Parça Yıkama Makinaları , basit ıslatma tanklarının işlevini iyileştirmenin bir yolu olarak orijinal olarak otomotiv şanzımanlarında ve motor tamir atölyelerinde kullanılmak üzere geliştirilmiştir . Dolfin Endüstriyel Parça Yıkma Makineleri Islatma tankları, su ve deterjan karışımıyla doldurulmuş teknelerdir ve biriken yol kirini, sıvıları, katranları ve yağları sökme ve onarımdan önce elle durulanacak kadar "yumuşatmak" için saatler alır.


60'ların sonlarından bu yana, iyileştirilmiş güvenlik seviyeleri ve daha az çevresel etki ile birçok Parça Temizleme Makina yöntemi geliştirilmiştir. Stoddard solventi , benzin , dizel yakıt ve gazyağı , parçaları temizlemek ve yağdan arındırmak için yaygın olarak kullanılmıştır. Daha sonra, klorlanmış solventler içinde buhar yağ arındırmabir endüstri standardı haline geldi. 1980'lerde çevre ve güvenlik sorunları, parça temizliği için klorlu çözücülerin yasaklanmasına yol açtı. Su bazlı temizleme sistemleri, sistemlerde ve süreçlerde birçok iyileştirmeye yol açan yeni bir önem kazandı. 1971'de Gary Minkin, otomobil parçalarının yağını gidermek için sulu bazlı bir parça yıkayıcı geliştirdi. Minkin buluşu, sulu parça yıkayıcının temizleme gücünü önemli ölçüde iyileştirmek için hidrolik darbe basıncı kuvvetini kullandı.


Parça Temizleme Makinası Yöntemleri


Yüksek mekanik enerjinin yanı sıra, daha yüksek temizleme sıcaklıkları, bir KNV Parça Yıkama Makinaları temizleme sonuçlarını iyileştirmenin en etkili yöntemlerinden biridir. Genel olarak, 10 ila 15 ° F (5 ila 8 ° C) artış , deterjanın kimyasal reaksiyonunu iki katına çıkarır . Gresler ve yağlar ile deterjan arasındaki artan kimyasal reaksiyon, daha hızlı temizleme döngüleri ve daha temiz parçalar sağlar. Ek olarak, tüm gresler ve yağlar daha yüksek sıcaklıklarda daha düşük bir viskozite sergiler . 170 ° F (77 ° C) ve üzerindeki temizleme solüsyonu sıcaklıkları çoğu yağı ve gresi yumuşatır veya eriterek su gibi akmasına neden olur, böylece kolayca çıkarılır ve daha hızlı temizlik, daha iyi sonuçlar ve daha temiz parçalar sağlar. Pek çok Parça Temizleme Makinası bu çalışma sıcaklığını koruyamaz fazlasıyla ısıtma sistemlerinin olmaması nedeniyle. Ek olarak, pompa sisteminin dikkatli tasarımı gereklidir, böylece parça yıkayıcıda kaynamaya yaklaşan sıcaklıklarda temizleme solüsyonunu içeri çekebilir ve iletebilir. Tüm santrifüj pompalar , solüsyonu pompalayabilmek için net bir pozitif emme yüksekliğine (NPSHr) ihtiyaç duyar . Çözeltinin sıcaklığı NPSHr'ye yaklaştıkça, temizleme çözeltisi pompa girişinde buharlaşmak üzere yanıp söndüğünden pompa pompalamayı durdurur. NPSHr'yi en aza indirmek ve yüksek sıcaklıkta temizlik solüsyonunun pompalanmasına izin vermek için pompanın dikkatli tasarımı gereklidir.


Tipik bir parça yıkayıcı, su bazlı olabilir veya bir çözücü kullanabilir.


Sulu Bazlı Endüstriyel Parça Yıkama Makinaları



Su bazlı bir parça yıkayıcı, büyük bir bulaşık makinesine çok benzer. Temizleme etkisini sağlamak için ısı ve mekanik enerji ile birlikte su ve deterjan kullanır . Sulu parça yıkayıcıların iki ana işlem stili vardır, jet püskürtme işlemi ve güçlü yıkama işlemi . Bir dolap İstanbul Parça Yıkama Makinası parçalar bir döner tabla üzerine yerleştirilir ve kapı kapatılır. Ankara Parça Yıkama Makinası döngüsü sırasında, döner tabla dönerken ısıtılmış çözelti parçalara taşınır veya püskürtülür. Çoğu sistemin yıkama, durulama ve kurutma döngüsü vardır. Döngü tamamlandığında kapı açılır ve parçalar çıkarılır.


Sulu bir Parça Yıkama Makinası temizleme sonuçlarını etkileyen dört ana faktör vardır. Bu faktörler mekanik enerji, sıcaklık, deterjan ve zamandır. Bir temizleme döngüsünde bu faktörlerden herhangi birinin ayarlanması, temizleme sonuçlarını değiştirir. Büyük miktarda mekanik enerjiye ve yüksek sıcaklığa sahip bir parça yıkayıcı, daha kısa temizlik döngüleri sağlar ve daha az temizlik deterjanı kullanır. Mekanik enerji pompa tahrik sistemi tarafından sağlanır. Çoğu sulu parça yıkayıcı, santrifüjlü bir pompayı çalıştırmak için bir elektrik motoru kullanır. Parça Yıkama yüküne iletilen mekanik enerji, pompanın beygir gücünü değil, temizleme için mekanik enerjiyi tanımlayan şeydir.[1] Ek olarak, parça yıkayıcının iş hacmi de dikkate alınmalıdır. Bir makineden diğerine benzer sonuçlar elde etmekiçin, belirli bir iş hacmi için güç yoğunluğunun aynı olması gerekir. Bu faktör, daha büyük çaplı makinelerde iş hacmi katlanarak arttığından, önemli ölçüde daha yüksek beygir gücü pompalama sistemlerinin kullanılmasını gerektirir.

https://www.dolfin.info.tr/

Sulu bazlı Parça Yıkama Makinası parçaları temizlemek için suyla karıştırılmış alkali deterjanlar kullanır . Dolfin Parça Yıkama Makinaları Bu çözüm solvent bazlı sistemlerden daha güvenlidir çünkü temizleme solüsyonunun alev alma riski ortadan kalkar. Sulu bir deterjan parça yıkayıcı, toz veya sıvı formunda olabilir. Her formun avantajları vardır ve belirli parça temizleme uygulaması en iyi şekli belirleyecektir. Genel olarak, toz deterjanlar daha agresiftir ve tipik olarak bakım ve yeniden inşa işlemlerinde kullanılırken, sıvılar daha çok bir zamanlar genellikle buharlı yağ gidericilerin alanı olan daha hafif temizleme uygulamalarında bulunur.


Parça Yıkama Makinası Güç Yoğunluğu


Bir Parça Yıkama Makinası, güç yoğunluğu ile karakterize edilebilir. Güç yoğunluğu, yıkama fonksiyonunu sağlayan tüm pompa sistemlerinin toplam beygir gücünün, o yıkama fonksiyonu için toplam iş hacmine bölünmesiyle hesaplanır. Tipik birimler, fit küp başına beygir gücüdür. Bu hesaplamanın sonuçları, çeşitli parça yıkama sistemlerinin karşılaştırılmasında bir başlangıç noktası sunar. Parça Yıkama Makinası iletişim Güç yoğunluğu numarası, aynı temizleme standardına ve farklı bir iş hacminde iş hacmine ulaşmak istendiğinde de yararlıdır. Güç yoğunluğu hesaplamasının pompa sistemi verimliliğini hesaba katmadığını ve pompaya verilen tüm enerjinin yıkama yüküne verildiğini varsaydığını unutmayın.


İLETİŞİM FORMU!

Formumuzu doldurarak sizinle en kısa süre içerisinde iletişime geçerek numunelerimizi ileteceğiz...